
a portabilidade pódese definir como o cambio de operador mantendo o número de teléfono actual do usuario. isto pódese aplicar tanto a liñas móbiles como fixas. para poder realizar dita acción, primeiro ten que producirse a baixa co operador actual, para posteriormente darse de alta en R.
sexa cal sexa o teu operador, poderás realizar a portabilidade de maneira inmediata, empezando a formar parte da comunidade R, xa que na actualidade non se contempla ningunha limitación neste aspecto. podes adaptar a portabilidade segundo os teus requisitos, que poden variar segundo o tipo de liña na que queiras realizar o procedemento: por unha banda, podes realizar unha portabilidade do teu teléfono fixo para mellorar as prestacións no teu fogar; por outro lado, tamén está dispoñible a portabilidade da túa liña móbil, coa que estarás conectado esteas onde esteas, con todas vantaxes e novidades que che ofrece R, sen a necesidade de cambiar de número.
entre os packs de R pódense atopar diferentes propostas que ofrecen servizos de fibra, móbil, televisión ou fixo, sempre adaptados ás necesidades do usuario, para que cada cliente poida elixir a súa oferta favorita. no momento de realizar a portabilidade, o cliente poderá decidir se quere realizar o cambio de operador co seu teléfono fixo, móbil ou ambos. naquelas tarifas R que inclúan máis dunha liña móbil, o cliente poderá decidir se desexa realizar a portabilidade no total das súas liñas ou en só nunha parte; isto proporciona unha total liberdade ao cliente, facilitando o proceso.
con total independencia da opción que elixas, hai un detalle para ter sempre en conta: a liña nunca se corta durante o desenvolvemento da portabilidade, o que permite seguir gozando de todos os servizos de voz, internet ou tv que teñas contratados. antes de pechar a portabilidade con R, infórmate de todas as ofertas dispoñibles para novos clientes; con iso poderás elixir a mellor opción ó mellor prezo.
facer a portabilidad desde o teu número de teléfono actual a R é un labor realmente sinxelo; dende R encargarémonos de tódalas xestións para que o proceso se torne o máis fácil e rápido posible, co fin de que non supoña ningunha dificultade ó usuario.
cada novo cliente ten 3 opcións diferentes para realizar a solicitude de portabilidade:
no caso de escoller a última das opcións (a máis rápida e sinxela), detallámosche os pasos para seguir:
calquera persoa maior de 18 anos pode facer unha portabilidade a R. A única condición será que non exista ningunha débeda pendente coa túa antiga compañía de telefonía. isto evita imprevistos durante o proceso.
en R encargarémonos de tódolos trámites co teu operador actual, así que non é necesario que te deas de baixa previamente ou xestións nada pola túa conta. queremos que o proceso sexa o máis fácil e sinxelo para ti.
non existen datas concretas para poder realizar a solicitude de portabilidad, pero desde R aconsellámosche que fagas os trámites os días finais do período de facturación da túa actual tarifa, para evitar problemas co importe pago durante o mes do cambio de operador.
a pesar diso, poderás realizar a portabilidad no momento que estimes oportuno. unha última recomendación: devolve os teus antigos equipos á operadora con traballárala ata o momento da portabilidad a R, así evitarás os cargos de penalización.
na maioría dos casos a portabilidad faise efectiva en menos de 24 horas dende o inicio dos trámites. en calquera caso, o usuario nunca se verá afectado xa que os cambios fanse efectivos entre as 2 e 6 a.m. isto impide que te vexas afectado por problemas de conexión ou cobertura en horas inadecuadas.
o cambio de operador mantendo o teu número sairache totalmente gratuíto se a realizas con R. non empezarás a pagar ata a primeira cota, no momento onde xa estarás a gozar de tódolos servizos contratados.
R non se realizará ningún cargo na súa conta ata que esté gozando de tódolos servizos contratados. durante o proceso de portabilidade dende o seu antigo operador no terá lugar ningunha operación que lle repercuta ningún coste.
cando estea pechado o acordo con R e empeces a gozar da túa liña fixa ou móbil iniciaráse un período de permanencia variable, que fluctúa dependendo do tipo de tarifa contratada. os nosos expertos daranche toda a información necesaria con respecto ao período de permanencia que che corresponde.